vrijdag 6 maart 2015

5 days of..... Easter




5 dagen een leuk paas/voorjaarsidee voor jullie!


Bij Pasen hoort een brunch! En dan is het wel zo leuk om de tafel extra gezellig aan te kleden, dus ik heb een aantal van deze bestekzakjes gemaakt met de enveloppe punch board. De dots heb ik gemaakt met een Sponge Dauber en dezelfde kleur inkt als 't cardstock; Daffodil Delight. De Blond mok leende ik even bij mijn baas; Gloudemans Koken en Kado, Misschien moet ik 'm toch houden.... zo leuk! 

Denken jullie nog aan mijn actie? Doe deze week een bestelling bij mij en je krijgt 10% korting op 
je duurste twee producten! Vermeld daarvoor wel 5 days of... in je bestelling! 
En daarnaast mag je natuurlijk nog wat uit de sale-a-bration folder kiezen voor iedere
 €60,- die je besteedt! 

Geen opmerkingen: