donderdag 16 april 2015

Birthday-kaartje + Catalogusnieuws






Even een leuk achtergrond-techniekje uitgeprobeerd met het sterren stencil van SU. Twee kleuren inkt voorzichtig op het stencil 'deppen', nat sprayen en dan op je papier 'stempelen'. Voorzichtig van je papier afhalen! (techniekje geleerd op het ArtSpecially Event)


CATALOGUS NIEUWS!
In tegenstelling tot wat er op de grote catalogus vermeld staat, loopt deze tot 2 JUNI! Dat is dus een maandje korter dan op je catalogus staat. Dit is omdat ze de release van de catalogi overal gelijk gaan trekken. Dus overal ter SU-wereld komt de nieuwe catalogus op 2 juni uit! Dit wil ook zeggen dat er binnenkort bekend wordt gemaakt welke producten uit de catalogus gaan verdwijnen... dat is aanstaande dinsdag al!

Voor alle producten op de retiredlijst geld dan op = op, en dat kan ooit snel gaan! Ik doe daarom dinsdagavond al een bestelling de deur uit. Is er iets wat jij nog wilt hebben van de retiredlijst, laat me dit dan optijd weten! Zodra de lijst bekend is plaats ik de link hier op mijn blog en op mijn facebookpagina.


Is er nog iets wat je heeeeeeel graag wilt hebben uit de huidige catalogus, en neem je liever geen risico? Geef me je bestelling dan z.s.m door en ik bestel deze spullen komend weekend!

Geen opmerkingen: