donderdag 7 mei 2015

Cadeau doosje

De voorjaarscatalogus loopt nog t/m 2 Juni, dan zullen de producten in principe niet meer verkrijgbaar zijn! Maar vooruit... stiekem kan ik jullie vertellen dat er een aantal producten wel mee gaan naar de grote catalogus! Maar dus niet alles! Dus is er iets dat je nog graag eruit wilt hebben laat het me dan even weten via een mailtje naar stempeltje@live.nl

Om de voorjaar-catalogus zat deze keer een extra flap met een aankondiging van de Sale-a-Bration... en die moet je natuurlijk niet zomaar weggooien! De Up van mijn Up (Margriet Tournier) daagde ons uit om er iets mee te maken... Ik versierde deze 'Decorative Window Gift Box'. Deze doosjes staan in de retired list maar zijn op het moment nog verkrijgbaar voor maar €2,98 voor 6 stuks! De groene cirkel is dus eigenlijk een raampje wat ik deze keer heb dichtgeplakt. Zo blijft de inhoud een verrassing! ;-)




Op deze tweede foto een sneak peek; Dit zijn de nieuwe In Color kleuren voor de jaren 2015-2017! Hopelijk kan ik jullie volgende week de eerste voorbeelden met o.a. deze kleurtjes laten zien!

1 opmerking:

zei

Me encantan las cajas con las mariposas.
¡Preciosas!