woensdag 2 september 2015

5 days of..... New Fall Catalog! 2

5 dagen lang inspiratie met producten uit de nieuwe najaarscatalogus!


Voor vandaag maakte ik deze Pocketletter! Dit was voor mij iets nieuws waar ik wel al wat van had gehoord maar echt zag op de knotsgekkekaartendagen afgelopen week. Je versiert alle negen vakjes en stopt vervolgens overal iets in. uiteraard een brief, want het is tenslotte post! verder kun je er stickers, ephemera, washi tape, thee, snoepjes etc etc indoen. Je vouwt het in drieën en stuurt het op! Hoe leuk is zulke post!? 

Voor mijn 1e pocketletter gebruikte ik o.a het Happy Haunting papier van pagina 47 in de najaarscatalogus en uiteraard het bijpassende cardstock. Zo gemakkelijk dat er nu standaard bijpassende cardstock pakketten te bestellen zijn! En hoe vinden jullie de Spiderweb Doilie in het midden!? Gaaf hè! Uiteraard is er ook wat gestempeld, daarvoor gebruikte ik de set 'Happy Scenes' van pagina 11. 


Een overzicht van de gebruikte materialen: 

Het Design papier en cardstock kon ik helaas nog niet in het overzicht zetten, dus die noemen we even zo:

  • 139584 Happy Haunting Designer Series Paper (pag. 47) €13,50
  • 139943 Happy haunting Cardstock Pack (pag. 47) €8.50
Built for Free Using: My Stampin Blog

Geen opmerkingen: