woensdag 26 oktober 2016

Weather Together en een leuke actie!

Vandaag de set Weather Together (pag 55, jaarcatalogus) er weer eens bij gepakt en dit snelle kaartje gemaakt om iemand een hart onder de riem te steken en te vertellen dat we er samen wel door komen. Een fijne tekst om naar iemand toe te sturen!

Misschien hebben jullie ze al langs zien komen? Eindelijk (ja, dat mag je wel zo zeggen) heeft Stampin' Up! nu ook van die leuke die's met een stikrandje, yippee!! Ze stonden al even op mijn wishlist, maar iedere keer stelde ik de aankoop toch nog uit, niet voor niets blijkt nu! haha! In de set van €36,- krijg je meteen maar liefst 12 die's! 4 ovale, 4 ronde en 4 vierkanten! Leuk toch!? De die's zijn vanaf 1 november verkrijgbaar en om het nog leuker te maken doet Stampin' Up! de hele maand November een aantal bijpassende stempel sets in de aanbieding! Leuker kunnen we het niet maken!! Mijn verzamelbestelling van aankomende zondag stel ik dus twee daagjes uit naar Dinsdag 1 november zodat we er meteen van kunnen profiteren! Geef jouw bestelling met of zonder deze die's uiterlijk maandag 31 oktober aan me door!



Uiteraard geld met eigen actie met de leuke Home Sweet Home Bundle nu ook een paar daagjes langer! Bestel deze bundle voor 1 november en krijg er GRATIS de Fine Tipe Glue Pen bij!! 



Geen opmerkingen: