zaterdag 1 oktober 2016

World Cardmaking Day!

Het is World Cardmaking Day vandaag! Oftewel; Wereld Kaartenmaak Dag... Een dag waarop we vieren dat we kaartenmaaksters zijn! Ik maakte deze shaker-kaart met de Jar of Love Bundle (pag. 75, Jaarcatalogus). 


En om te vieren dan het vandaag World Cardmaking Day is heb ik bedacht dat iedereen die dit weekend nog deze leuke Jar of Love Bundle bij mij besteld, er van mij de Linen Thread (pag. 179, jaarcatalogus) GRATIS bij krijgt!!! Deze kun je erg leuk gebruiken in combinatie met deze bundle. 
Zondag avond na 18.00 uur ga ik bestellen, geef je bestelling dus voor die tijd aan mij door! info@kaartjevanklaartje.com

Ook bij Stampin' Up! laten ze deze dag niet zomaar voorbij gaan, zij hebben een aantal mooie aanbiedingen waar je ook meteen van kan profiteren!


klik op afbeelding om deze te vergroten
En om het dan allemaal nóg leuker te maken heeft Stampin' Up! ook nog een actie die de hele maand Oktober geldt: Koop 3 pakken Designer Paper (scrap-papier) en krijg één pak gratis!! 


Duik dus snel de catalogi en en geef je bestelling door via info@kaartjevanklaartje.com! Ook voor vragen etc. 

Fijn weekend!!
Klaartje


Geen opmerkingen: