zondag 22 januari 2017

Wist je dat!?


- ik de rozetten op de foto zelf heb gemaakt?
- dat voor een speciaal project is?
- dat jullie daar volgend weekend meer van zien?
- Het nog steeds Sale-A-Bration is?
- Dat een jaarlijks feestje is van Stampin' Up?
- Je dan bij iedere €60,- die je besteed een gratis kado mag kiezen?
- Dat daar een speciale folder voor is?
- Dat je die bij mij kunt krijgen?
- je me dan alleen even een mailtje moet sturen?
- dat naar info@kaartjevanklaartje.com kan?
- Er ook een mooie voorjaarscatalogus is?
- Deze boordevol mooie producten staat?
- Dat gave stempelsets, mooi papier en veel meer is?
- het allemaal supermooi bij elkaar past?
- dat ook zo leuk is aan Stampin' Up!?
- Dit lijstje alweer veel te lang wordt?
- ik jullie nu alleen nog één ding wil vertellen?
- dat er morgenvroeg weer een verzamelbestelling de deur uit gaat?
- je je bestelling dus nog door kunt geven?
- dit niet de €60,- hoeft te halen?
- maar dat dat natuurlijk wel mag? ;-)
- Ik jullie nu bedank voor de aandacht?
- en jullie nog een fijne zondag wens?


Groetjes! :-)

P.Sje.... de catalogi vind je ook digitaal hier links op mijn blog, scroll een stukje naar beneden! 

Geen opmerkingen: