vrijdag 24 maart 2017

Color Friday 22


Toen ik eerder deze week aan dit kaartje wilde werken, wist ik eigenlijk nog niet welke kleur ik wilde gebruiken deze week... Zus, noem eens een kleur? Oranje! Oranje!? Oookeeee....... uitdaging.... 

Maar het is gelukt! Pfieuw! Het werd de Pumpkin Pie. Ik plakte de onder en bovenrand af en sponste het midden met een Stampin' Sponge. Daarna spetterde ik er wat water op met een mini mister en depte dat af met een tissue waardoor je de druppels nog beter gaat zien. De ballonnen en de tekst komen uit de set 'Balloon Celebration'. Ik stempelde twee ballonnetjes eerst af en dan pas goed, en eentje in de originele kleur. Daarna uitgeponst met de Balloon punch en opgeplakt, de eerste helemaal plat, de andere twee met een dimensional... Touwtjes zijn getekend met de Pumpkin Pie Stampin' Write marker. 

Fijn weekend allemaal! 

Geen opmerkingen: