woensdag 17 mei 2017

Twee leuke dagen...

Afgelopen zondag was het Mama-Event bij de Pannekoekenbakker in Zeeland! Samen met een aantal ondernemers hadden we een leuk plekje op een stukje terras gecreëerd waar de mama's zelf of anderen nog snel een mooie kado konden kopen en lekker konden shoppen! Ik had ook een tafel waar ik wat zelfgemaakte producten verkocht en mensen kennis liet maken met de producten van Stampin' Up! In het filmpje een kleine impressie van het door ons gecreëerde plekje, gezellig onder de parasols. Dat bleek later op de middag geen overbodige luxe, want we kregen een flinke hoosbui te verwerken, gelukkig konden we alles droog houden en gingen we daarna weer vrolijk verder... Een leuke dag!


Maandag een dagje bijkomen..... maar niet echt, haha! Geeft niks, we stomen vrolijk door! De spullen van zondag opruimen en weer een plekje geven,,,, Daarna voorbereiden voor dinsdag; een dagje op de Libelle Zomerweek! 

kortgeleden werd ik gebeld door mijn upline Margriet de me meevroeg naar de Libelle Zomerweek, waar we één van de dagen workshops gingen geven voor Stampin' Up! Superleuk natuurlijk! Op dinsdagochtend ging mijn wekker om vijf uur.... Rond half zeven waren we dan echt onderweg met z'n vijven, lekker optijd en hopelijk geen files.... Helaas.... die files waren er wel, dus op een gegeven moment werd er in de auto al hard gewerkt! We maakten namelijk allemaal een aantal zakjes waar we al onze visitekaartjes stopten zodat we deze aan alle workshoppers en andere geïnteresseerden konden uitdelen.... 






Toen we er uiteindelijk ca 8.45 uur waren gingen we op zoek naar onze plek en maakten we deze in orde voor de dag. Door de dag heen de workshops gegeven en leuke mensen aangesproken, erg gezellig! Uiteindelijk zaten we ca half zeven voldaan en al een tikkie moe in de auto. Op weg naar een heerlijk terras om deze mooie dag gezellig af te sluiten met z'n allen! Het was een top dag, dank jullie wel!







Geen opmerkingen: