zondag 25 juni 2017

Happy!


Een feestje vraagt om een kadootje! Maar als mensen nu alleen geld vragen!? Dan stop je je kaart in een mooi kadozakje en maak je er een klein feestje van! 

De Striped Treat Bag beplakt met de Happy Birthday Thinlits, uitgesneden uit Tranquil Tide cardstock. met de balonnenpons ponste ik  een aantal ballonnen uit Tranquil Tide en Powder Pink cardstock. Twee plakte ik er over elkaar als sluiting van het zakje. De andere twee gebruikte ik op het kaartje. Daar heb ik eerst met wat tombow lijm kleine dotjes Gouden Stampin' Glitter aangebracht. de bollonnen er op en uit de Happy Birthday Thinlits alleen het woord Happy gebruikt... De vlinder komt van de Bold Butterfly Framelits... 

Fijne zondag allemaal!!

P.S. Vanavond gaat er weer een bestelling uit, wil je ook wat mee laten komen? Stuur me dan even een mailtje op info@kaartjevanklaartje.com

Geen opmerkingen: