dinsdag 27 juni 2017

Tuesday Tags 38.




Vandaag een label van 6 x 14 cm uitgesneden en beplakt met een lichter velletje DSP uit het Wood Textures DSP blokje. Ik had nog een restje van een donkerder stuk, dus deze aan de onderkant geplakt... Het lichtere stuk 'bespetterd.  met de Stampin' Write marker Rich Razzleberry. Ik had nl ook nog een klein restje lint in die kleur... daar dus het lusje mee gemaakt... Het varkentje uit This Little Piggy uitgeknipt en ingekleurd met Powder Pink inkt. Deze met Dimensionals opgeplakt... Het hartje uit de set Lots of Love gestempeld met Rich Razzleberry en uitgeknipt... Het bloemetje slingerde nog op mijn tafel rond en heb ik er als finishing touch opgeplakt.... Tenslotte nog een randje aangebracht met de dunne Journaling pen en klaar is Klaartje! ;-)

Er zijn wat leuke nieuwtjes te vertellen die ik later deze week in mijn nieuwsbrief zet, wil jij deze ook graag ontvangen? Stuur me dan even een mailtje met je mailadres! info@kaartjevanklaartje.com

Geen opmerkingen: