zondag 23 juli 2017

Cool Treats

De volgende verzamelbestelling is zondag 23 juli
profiteer van de Bonus Days! Koop voor €60,- en ontvang een coupon t.w.v. €6,- 
____________________________________________________________________


Gisterenochtend liet ik op Facebook en Instagram een foto zien van wat gestempelde en al uitgestanste vormpjes... nog geen idee wat ik er precies van ging maken... Dit is het geworden;
 een notitieboekje en een verjaardagskaartje! Voor het kaartje weer een lichte watercolor achtergrond gemaakt. Daaroverheen de sprinkles in verschillende kleurtjes gestempeld. De ijsjes erop geplakt en een tekstje maakt de kaart af... Ook op het notitieboekje eerst de sprinkles in verschillende kleurtjes gestempeld. De tekst sweet onder elkaar afgedrukt en als laatste de coupe ijs gevormd en opgeplakt. een lekker zomers stel bij elkaar zo! 


Vanavond en volgende week zondag staat er nog een verzamelbestelling gepland. Deze leuke bundle is momenteel niet meer als bundle te bestellen... maar tot 30 juli wel bij mij! Je krijgt deze week van mij de 10% korting op deze Cool Treats Bundle! i.p.v. €66,- betaal je dus €59,40
En nog leuker.... omdat je dan officieel boven de €60,- besteld krijg je ook nog eens een kortingscoupon van €6,- die je volgende maand in kan leveren!! Extra leuk dus! 

Natuurlijk geld de actie van de kortingscoupon bij (iedere) €60,- ook op andere bestellingen! Wil je graag wat mee laten komen? stuur me een mailtje op info@kaartjevanklaartje.com

Fijne zondag allemaal, maak er een mooie dag van! 

Geen opmerkingen: