zaterdag 25 november 2017

Black & White 1.

Voortaan (bijna) iedere zaterdag een zwart/wit projectje op mijn blog! Gewoon.... omdat dat eigenlijk altijd mooi is... ;-) 


Deze week een verhuiskaartje! Het huisje en de sterretjes komen uit de set Hearts come Home (najaarscatalogus), de tekst..... is al een kleine sneak peek op iets nieuws wat er aan gaat komen! Nog even geduld.... haha!

***



De online ExtraVaganza aanbiedingen gelden nog t/m zondag 26 november! Zit daar nu niets voor je bij, maar heb je nog wel wat andere dingen op je wishlist staan? Komende maandag heeft Stampin' Up! nog een leuke aanbieding; De hele dag GÉÉN verzendkosten op je order!!! Je kunt deze rechtstreeks in mijn online shop plaatsen (alleen creditcard), of neem even contact met mij op en ik plaats de order voor je en zorg dat deze rechtstreeks naar jou toegestuurd wordt! Met een beetje geluk is het er nog voor Sinterklaas! (dit kan ik niet garanderen i.v.m. evt. drukte)


Fijn weekend!!

Geen opmerkingen: