vrijdag 20 februari 2009

Kom jij ook!?

Aanstaande zaterdag is dan echt de laatste verkoopdag van de Creatie, jammer maar waar....... Ik (en de anderen ook!) zou het leuk vinden als jullie ook nog even langskwamen! :) Het wordt zeker weer gezellig!
~~~
Wat kun je verwachten op deze afscheidsdag?
*Gratis stempel make & take van Marcia of Klaartje (we wisselen af).
*Gratis make & take van Natasja Verbeek (doorhanger of layout van 6x12 inch).
*Mega-sale!!! Hieronder kun je zien welke akties we bedacht hebben.
*Leuke prijzen in de loterij!
Wij zijn er natuurlijk allemaal om afscheid van jullie te nemen. Oma, Mama, Klaartje en Marcia willen natuurlijk wel even uitgezwaaid worden :-)!
Koffie/thee en lekkernijen staan voor jullie klaar!
~~~
De acties:
*Al het papier en cardstock, 25 vel voor € 4,50, dus maar 18 ct. per vel! We vullen het papier tussentijds aan en we hebben nog volop keus.
*Die-cut vellen papier, 10 voor 3 euro!
*Je kan een pizzadoos van 34x34 cm met houten stempels voor € 45,00 euro! Je mag uit alle stempels die er zijn kiezen. We hebben nog veel keus en er past super veel in zo'n doos! (je mag de doos voor één laag vullen en er mogen maximaal 20 stempels in een doos).
Wil je niet zoveel stempels? Dan kun je de stempels ook los kopen met een korting van 60%.
*Thickers, uitzoeken 5 voor € 10,00! We vullen ze tussentijds bij, dus genoeg keus voor iedereen.
*Quickutz dies, 5 voor € 10,00! De dubbele dies gelden daarbij voor twee.
*Paper Artsy UM sheets, 3 voor € 10,00
*Rolstempels van Heidi Swapp, 2 voor € 3,50
*Verder diverse bakken met gebruikte materialen voor leuke prijsjes.
*Alle overige materialen gaan eruit met 60% - 75% korting.
~~~
Ik hoop jullie te zien! :)

4 opmerkingen:

Jennie zei

Jammer dat het de laatste dag ik Klaartje. Ik wens jou en de anderen een goede dag toe!

Lisetta zei

Ja baluh ik kan niet, maar ik wens jullie kei veel plezier natuurlijk. Ik hoop dat het heel gezellig wordt en tot ziens in Zeist of zo...

Stampidoe@gmail.com zei

Klaartje jammer dat we niet konden praten door de drukte, maar het was toch leuk om je weer even te zien

tot ziens en suc6 met je nieuwe job GEFELICITEERD dikke knuf Yvon

Marcia Hamelijnck zei

Ohhhh ik mis je nu al :-)!
Kei leuk dat boekje dat ik van alle Crazy Amigos heb gekregen! Super bedankt!
CU soon!