zaterdag 20 november 2010

Rangerweekend Art Jourmey

Vanmorgen vroeg vertrokken richting Sleen. Daar organiseerde Louise een Rangerweekend met workshops van o.a Tanya Watts. Tanya leerde ons vandaag verschillende technieken waarmee we uiteindelijk twee canvasjes maakten, superleuk om te doen! Ik laat het 'kliederen' door ruimtegebrek tegenwoordig vaak achterwege, maar vond het vandaag heerlijk om te doen! Misschien toch weer eens vaker.....? hihi! Vanmiddag hebben we nog een workshop Gridkaarten gevolgd bij Jeanette,. ik ontdekte net dat ik daar eigenlijk helemaal geen foto's meer heb gemaakt! Oeps! De kaart zal ik jullie later nog eens laten zien. Hier wel een paar foto's van vanochtend....
*** 
got up early today to go to Art Journey where there was a Ranger weekend! It was superfun! Here are a few pics of today.....

Serieus aan het werk.... 















De twee canvasjes die ik gemaakt heb...
Uiteraard even met Tanya op de foto :)




6 opmerkingen:

Yvonne zei

Leuke projectjes, ziet er uit als een gezellig dag!
Groetjes van Yvon

Godelieve zei

Zo leuk, die canvasjes!

Marcia Hamelijnck zei

Leuk, leuk! En leuk dat jullie die vogelkooitjes gebruikt hebben. Kei mooi!

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Ziet er gezellig uit Klaartje!!

linda loe zei

Ja die van jouw zijn ook leuk geworden.
Ik heb er ook van genoten

niekolken zei

mooie kadertjes!!!