maandag 29 augustus 2011

Monkey Monday #4

dag 22
Wat maakt zo'n 365 dagen project veel los, helemaal leuk! Ik hoop dat het jullie niet gaat vervelen, mij doet het dat in ieder geval nog niet, haha! Is maar goed ook, want ik begin net aan week 4... ;)


Aapie is deze week door mijn nichtjes omgedoopt tot Bobbie, en Bobbie is deze week met zijn oudere zus op de foto gegaan. Deze is echt helemaal kaalgeknuffeld en ik heb het echt niet over mijn hart kunnen krijgen om haar weg te doen... Dus ze blijft en mag nu lekker mee op de foto, misschien komt ze nog eens vaker langs...

Monkey is named Bobbie from now on. My little nieces chose that name. On this picture you see Bobbie with his older sister. It's my old one which I just can't throw away... So she's staying with me and got to be in the picture today. Maybe you'll see her again some time... 


Geen opmerkingen: