donderdag 1 september 2011

Mengelmoesje

Sorry, only in dutch! 

Gisteren een gezellig dagje Antwerpen 'gedaan' met als hoofddoel natuurlijk een bezoek aan de winkel van Elke Verschooten! Het was weer supergezellig!



*****

Vanaf vandaag is het Gastbloggersmaand bij 'Deze is ook leuk!' En.......... ik ben één van de gastbloggers! Hoe leuk, én spannend! Ik heb, volgens mij, een aantal leuke links verzameld voor de komende weken en hoop dat jullie dat ook vinden! Kijk ook eens bij mijn mede gastbloggers:

Vandaag stelt iedereen zich voor op het blog en daarna is de rest van de maand 'van ons!'. Komen jullie kijken? 
*****

En ten slotte nog een leuk filmpje van Sanne; hoofdredactieur van 'Alles wat ik mooi vind', de site waar ik elke zaterdag vertel over mijn 365 dagen project. Misschien wil jij ook zo'n project??


4 opmerkingen:

Anneke zei

Benieuwd naar je linkjes bij DIOL en ook naar je 365 dagen projectjes verder. Mooi filmpje ook!

Yvonne zei

Leuk dat we samen met een stel anderen deze maand gastbloggen! Ik ben heel benieuwd naar je leuke en creatieve links.
Leuk zo'n dagje Antwerpen, gezellig, leuke dingen gescoord zie ik al weer. Veel plezier ermee!
Groetjes van Yvon

Dymphie zei

Supergaaf dat je gastblogger wolt zijn, dank je wel :) Dit wordt zo'n leuke maand, ik kijk er echt naar uit!

Godelieve zei

Tof dat je meedoet bij DIOL Klaartje!!