woensdag 5 oktober 2011

Chocolade!!!


Afgelopen maandag kon ik een chocolade workshop volgen bij de Gimmerse verleiding. Dat hoef je natuurlijk geen twee keer tegen mij te zeggen! ;-) We begonnen met vormbonbons van melkchocolade met een pralinévulling. Terwijl deze in de koelkast stonden begonnen we met zogenaamd maatwerk. Dat is de plaat die jullie op de foto zien. Ik wilde heel enthousiast aan een loesje tekst beginnen zoals je aan de 'handtekening' kunt zien, maar dat viel nog niet mee! De witte chocolade was erg dun waardoor mijn letters al snel vol liepen, dat heb ik dus maar weggehaald en vervangen door een bloem, ook mooi :-) Als laatste hebben we pindarotsen gemaakt, lekker kliederen met chocola, haha! Het was erg leuk om te doen!!! En omdat je alles mee naar huis mag nemen kan ik nog even vooruit met mijn chocola ;-)

3 opmerkingen:

Anita zei

Ohhhhhhh wat een heerlijke workshop!!!
En PINDAROTSJES.... mijn favorieten!!

Lorraine zei

Love the chocolate and like your ATC for the crazy amigos

Hanneke zei

mmmmm, dat is pas een lekkere workshop! Het is vast geen straf om alles te mogen opeten!

Groetjes Hanneke