zondag 16 oktober 2011

Hearts on Sunday #10

Dag 70
Afgelopen week 'vond' ik bij Intratuin een doosje vol met berkenhouten hartjes, leuk leuk! Vandaag dit kaartje gemaakt voor hartjes op zondag! 
Last week I found a box full of little wooden hearts at intratuin, how fun! Today I made this card for Hearts on Sunday! 


Vandaag heb ik weer een aantal projecten aan mijn lijstje toegevoegd op de 365 dagen pagina, neem er eens een kijkje! Mis je jouw link nog in dat lijstje? Mail me dan even, dan zet ik je erbij!

Gisteren heb ik uiteraard weer een post geplaatst op Alles wat ik mooi vind, een kort berichtje deze week.... Wil jij daar ook (éénmalig) iets vertellen over jouw 365 dagen project? Kijk dan even hier

3 opmerkingen:

Heidi zei

Mooie kaart.

Anoniem zei

Wat een prachtig kaartje, ook leuk voor de kerstkaarten zit ik me nu te bedenken, dus hup vanmiddag ga ik naar Intratuin!
Esther

Jennie zei

Leuk!!!