zaterdag 9 juni 2012

Leukigs!

Yippee! was al even 'op zoek' naar een nieuw Iphone hoesje... nou ja... meer zo van, wanneer ik een leuke tegenkom koop ik 'm. Had er nu een met Animal van de muppets, ook leuk.... maar kan veel leuker! hihi! Deze kwam ik afgelopen week tegen op internet, en toen kon ik het niet laten... 


Leuk toch!? Een Iphone hoesje waarop je kan borduren! Er zitten al drie kleurtjes bij, maar je kunt natuurlijk ook ander DMC garen gebruiken, er zitten ook al verschillende patronen bij en andere kun je bij kopen... Of je gaat lekker zelf aan de slag natuurlijk! Ik zal het eindresultaat wel een keer laten zien hier! :)

Nog meer leukigs, want mijn tapevoorraad moest hoognodig aangevuld worden... ;-)


Ik kan weer even vooruit! Jullie zien het vast wel langskomen...

Enneh... oh ja...


Hup Holland! 


Geen opmerkingen: