zondag 30 september 2012

dag 30, Made me smile

Ooooh in deze dag ben ik eigenlijk nog heeel slecht. Wekelijks moet ik diep nadenken over mijn lach momenten omdat ik ze gewoon te slecht opschrijf! Zal mijn leven hierin dus nog moeten verbeteren...

Maar ze waren er natuurlijk weer wel! En vandaag al helemaal, want er was weer een dagje Efteling in de planning! Daar kun je me in principe 's nachts voor wakker maken, en ben ik vrijwel altijd voor te vinden, zoooo leuk! Dus ik ga al heel snel weer.... ;)


De lach momentjes waren er sowieso met mijn vriendinnetje met wie ik was, we werden bijvoorbeeld erg melig van ons ritje in jonas en de walvis, en een beeeetje zeeziek ;-)

In het nieuwe pannenkoeken restaurant was de bediening ook lekker bijdehand. Denise had Polle's specialiteit besteld en ik een andere pannenkoek.... de bediening komt de pannenkoeken brengen "wie had Polle's specialiteit?" "ik", zegt Denise "dat is een heeele goede keus want Polle's specialiteit is de specialiteit van Polle, dus heel lekker" En terwijl hij naar mij kijkt "en tja... jij hebt een andere pannenkoek, niet zo lekker".  Nou, daar kun je het dan weer mee doen! Hij gaf nog wel de tip om halverwege de pannenkoek te doen alsof ik iets zag en de pannenkoek snel om te wisselen! Kijk, daar kunnen we wat mee! Dus dat hebben we ook lekker gedaan, en toegegeven, Polle's specialiteit is errug lekker!



oh ja, drie keer raden waar Bobbie deze week heen is geweest.... Je ziet het morgen!


Bea doet iedere week op zondag met mij mee, dus kijk ook even op haar blog! 

Bea

Geen opmerkingen: