donderdag 6 september 2012

dag 6, a stamp in the picture

Dit vogeltje van Inkadinkado is toch echt wel één van mijn favoriete stempels! Ik gebruik het dan ook best regelmatig, maar dat was jullie misschien al opgevallen, haha! Deze keer een eenvoudig kaartje waar het stempeltje echt 'in the picture' staat, ik voeg later nog wel een tekstje toe... :-)



Een aantal mensen doen gezellig mee deze dag! Kijk ook eens welke stempel zij 'in the picture' hebben gezet!


Ook meedoen? :) 
Ik had het zo bedacht: Laat me weten op welke dag je mee wilt doen, plaats je bericht wekelijks op je blog en ik zet een link naar jou blog in mijn bericht! Zo kan iedereen zien wie er meedoen... Aansluiten kan altijd, maar het leukste is natuurlijk wanneer je meteen meedoet en de 52 weken vol maakt. :-) 

1 opmerking:

Willy zei

Leuk kaartje, leuk vogeltje en leuk om mee te doen!