zondag 9 september 2012

dag 9, Made me smile

(bijna) al mijn stempelvriendinnetjes
bij elkaar, was gezellig! 
Zo door een week heen zijn er (gelukkig) meerdere momenten die me laten lachen en of glimlachen! Zoals een etentje met vriendinnen en een gezellig dagje weg met een andere vriendin. Maar ook kleine dingen zoals  twee rondfladderende vlindertjes en een kat die me twijfelend (!?) aankijkt van zal ik blijven zitten of toch gaan rennen!?



Afgelopen week liep ik in het donker naar huis. Toen ik onze straat inliep vond ik het zo donker, iets klopte er niet.... ineens zag ik het één van de lantaarnpalen brande niet! Dus ik pak mijn telefoon en ga naar mijn 'buiten beter' app. Een app waarmee je dit soort kleine dingen door kunt geven aan de gemeente waar je woont. Dus ik maak een foto en tik de gegevens in en terwijl ik daar mee bezig ben (bijna klaar!) springt ineens de lantaarn alsnog aan! Kijk, dat is nog eens snelle service! ;-D

oh! en net werd ik wel vrolijk van dit kleine uilenbelletje wat mijn moeder meenam van een quiltbeurs, haha!  ;-)
*** 
Bea doet iedere week op zondag met mij mee, dus kijk ook even op haar blog! 

* Bea

Geen opmerkingen: