zaterdag 24 augustus 2013

Parade en de knotsgekke kaartendagen

Een kaart voor een feestje! 


3 stukjes tape als basis, de Hero Arts stempel afgedrukt op een notitieblaadje, die daarna afgescheurd en opgeplakt. Een stukje bakerstwine door een parelmoerknoopje en klaar! 

***

Gisteren (vrijdag) een bezoekje gebracht aan de Knotsgekke Kaartendagen in de brabanthallen in Den Bosch! Was weer erg gezellig en uiteraard niet helemaal met lege handen thuisgekomen... het houdt ook nooit op! hahaha! Daar gisteren dit leuke doosje gemaakt...


Vandaag ben ik er weer! Deze keer om jullie een make en take te geven! Zie ik julie daar? je vindt me op het plein waar je binnenkomt... tot daar!

4 opmerkingen:

ida zei

Wat een leuke kaart!

groetjes Ida

Gerrina zei

Leuk doosje en een hele mooie kaart! Die zou zo mee kunnen doen aan de uitdaging bij Less is More (http://simplylessismoore.blogspot.nl/) Groetjes, Gerrina

Berlinde zei

Hoi Klaartje, ik kwam je kaartjes regelmatig tegen op Pinterest. Héél leuke kaartjes maak je!
Lieve groetjes, Berlinde

Patrice zei

Dag Klaremieke,
Wat een leuk doosje en nee, ik heb nog alle centjes op zak.. ik kon nog niet naar Den Bosch... Maar wanneer ik jouw werkstukjes zie, heb je je goed geamuseerd...
Groetjes Patrice