woensdag 31 december 2014

a last card a day... (275)

Het laatste kaartje per dag... Had niet bedacht hoe lang ik er mee doorging toen ik begon, ik zou wel zien... maar na 275 dagen vind ik het even genoeg.... :-) Wat niet wil zeggen dat het hier nu heel stilletjes gaat worden hoor! 

Dank jullie wel voor jullie bezoekjes en reacties de afgelopen tijd! En hopelijk tot volgend jaar!

Ik wens jullie een goed, gezond en creatief 2015!

***

We sluiten af met een valentijnskaartje, want dat is het alweer zo! ;-) 


Alle gebruikte materialen (behalve het papier) van Stampin' Up! 

2 opmerkingen:

angeleef zei

Nou, ik wil je eventjes feliciteren dat je dit zoooo lang hebt volgehouden! Mijn welgemeende respect hier voor.
Ik kan begrijpen dat je het eventjes wat kalmer aan wil doen.
Bedankt voor jouw kaartjes elke dag opnieuw!
Je neemt ook gepast "afscheid" met veel liefde!
Groetjes
**Evi**

Charlotte zei

Proficiat met je mooie prestatie! Elke dag een leuk, mooi, lief kaartje, wat een job :)
Beste wensen voor 2015! Liefs, Charlotte