zaterdag 31 januari 2015

'n kleinigheidje...

...van ca 7,5 x 5,7 cm en zo'n 2 cm hoog... Da's echt niet groot toch? hihi! Ik vind het vaak wel leuk om een kleinigheidje mee te nemen wanneer ik ergens op bezoek ga, onder het moto: 'Een kleinigheidje;  kleine moeite, groot plezier!'

Voor dit kleinigheidje aan de slag gegaan met de enveloppe punch board, Daar kun je dus meer mee dan alleen 'gewone' enveloppen maken!  

Om de achterkant makkelijk te sluiten er met 3d stickers een strookje opgeplakt waardoor de punt precies tussen de stickers in kan vallen en je doosje meteen dicht zit! Handig! 


Helemaal onderaan dit bericht vind je uiteraard weer het lijstje van de producten die ik gebruikt heb. maar.... ik wil jullie eerst nog een leuk nieuwtje vertellen! :-)

Als downline van mijn zussie (Annemarieke van de Koevering) val ik onder Team Utopia! En met dat team van demonstratrices beginnen we vanaf 14 februari met een 3 wekelijkse Challengeblog! Hoe leuk is dat!? En omdat we daar allemaal zo'n zin in hebben geeft de leidster van dit hele team, Miranda Mols, nu al iets weg op ons challengeblog! Dus ik zou zeggen...... KLIK

Fijn weekend allemaal! 

Built for Free Using: My Stampin Blog

Geen opmerkingen: