dinsdag 6 januari 2015

Spring/Summer Catalog + Sale-a-Bration!!

Vanaf vandaag is hij er; de voorjaars-zomer catalogus van Stampin' Up! En er staan echt heeeeele mooie dingen in! Klik op de foto om door de digitale versie van de catalogus te bladeren! 

Wil je liever een papierenversie? Uiteraard voeg ik 'm aan je bestelling toe, maar wil je 'm liever eerst even echt zien zonder meteen te bestellen? stuur me dan een mailtje en tegen de verzendkosten komt hij jou kant op! 


Naast deze catalogus begint vandaag ook de Sale-a-Bration!!
Dit wil zeggen dat je voor IEDERE €60,- die je besteed aan Stampin' Up! spullen (ook uit de grote catalogus uiteraard!) je iets uit de SAB folder mag kiezen! Hoe leuk is dat!!?? 

Klik op de folder om deze even door te bladeren. :-) Uiteraard stuur ik je deze folder ook graag op! 


Succes met kiezen! ik vond het heeeeel moeilijk, haha! ;-) 

Oh ja, nog iets leuks: Tijdens de Sale-a-bration kun je méér Hostess credits verdienen! 
Host je van 6 januari tot 31 maart 2015 een Party? (je mag me altijd even mailen of bellen om wat af te spreken!) dan verdien je tijdens de SAB (Sale-a-Bration) extra hostesscredits al bij een verkoop vanaf €275,- euro! Normaal krijg je dan €40,- credits, en daar mag je nu dus €27.- bij optellen! Leuk toch!? 



Geen opmerkingen: