dinsdag 17 maart 2015

Utopia Challenge 2


Hoogste tijd om iets te maen voor de tweede Utopia Challenge, want deze staat er alweer ruim een week op! Deze keer is het thema Wit + 1 kleur. Zwart is toegestaan voor een eventuele tekst. Ik maakte een lekker zonnig kaartje wat wel past bij het weer van vandaag! 

De wolkjes heb ik met de witte inkt gestempeld, clear embossingpoeder erop en ik kan zien waar ik de wolkjes uit moet knippen, hihi! Het geeft ook net wat extra's zo op de kaart... 

Doen jullie deze keer ook weer mee aan onze challenge? Je maakt meteen kans op een leuk prijsje gesponsord door één van mijn collega demo's! 



 Zo, en nu lekker naar buiten, genieten van het mooie weer! Fijne dag! 

Built for Free Using: My Stampin Blog

2 opmerkingen:

Miranda Mols Stampin Utopia zei

Heb ik nou niet vorige week zo'n zelfde idee kaartje gemaakt! Wel anders, maar eigenlijk ook niet, hahah. Leuk dat je UC weer promoot.

Marlieke zei

Deze is leuk!!
Stralend kaartje :-)
Wat fijn dat je Utopia Challenge mee op de kaart zet!