vrijdag 19 juni 2015

Voute Frijdag 1

(bijna) Iedere werkdag luister ik naar 'Die Verrückte Halbe Stunde' bij Edwin Evers, dan hebben we natuurlijk ook nog het foute uur bij Q Music, en twee seizoenen terug de Guilty Pleasures van DWDD. Ik vond/vind het allemaal even leuk. Muziek waarvan we vooral niet toe moeten geven dat we het leuk vinden, maar ondertussen kei hard meezingen! Dat ga je hier dus zo'n beetje vinden op de Voute Frijdagen, haha! En als het even kan.... maak ik er een pagina bij in mijn Art Journal... oeps!

Deze week beginnen we met een vrolijk plaatje van Albert Hammond & Albert West; Give a little love. Na het overlijden van Albert West kort geleden was er natuurlijk weer wat van zijn muziek te horen. Deze kwam ook ergens langs en bleef toen maar in mijn hoofd zitten... ben bang dat ik er nu ook nog niet helemaal vanaf ben... haha!



En dan meteen maar mijn pagina voor deze week, duidelijk geïnspireerd door het filmpje hierboven...


Geen opmerkingen: