zaterdag 5 september 2015

5 days of..... New Fall Catalog! 5

5 dagen lang inspiratie met producten uit de nieuwe najaarscatalogus!


De laatste dag! Voor vandaag bestempelde ik 2 kaarsen. Ik gebruikte hiervoor de set 'Happy Scenes' van pagina 11. Ik maakte een snelle bijpassende kaart voor de kerst. Bij de herfstkaars maakt ik een 'label' met twee eikels uit de 'Acorny Thank You' set van pagina 45. Zo'n bestempelde kaars is een erg leuk cadeau! 

Hopelijk heb ik jullie wat kunnen inspireren met de projecten die ik jullie heb laten zien de afgelopen dagen! Neem nog eens een kijkje in de catalogus en kies iets leuks voor jezelf uit! :-)  Klik HIER om nog eens digitaal te bladeren. En wanneer je dan een bundle kiest heb ik nog een leuke aanbieding voor je: 

Bestel je iets uit de herfstcatalogus vóór zondag 6 september 18.00 uur en vermeld je de code '5 days of.....' dan krijg je 10% extra korting op één bundle naar keuze!! Een bundle geeft je altijd al 15% voordeel, dus dat wordt nu bijna 25%!!! 

De gebruikte materialen van vandaag:

Built for Free Using: My Stampin Blog


Geen opmerkingen: