vrijdag 23 oktober 2015

Goodies!


Een druk weekje, maar nog wel wat gemaakt voor een goodie bag! Komende zaterdag 24 oktober sta ik bij Gloudemans Koken en Kado in Uden met mijn Stampin' Up! spullen, tenminste... mijn zus neemt de honneurs waar, want ik ben er aan het werk! Zij neem ook haar Young Living Oils mee! Zoals gezegd ben ik dus wel in de buurt, haha! Zaterdag is er ook een gezellige Blond Amsterdam dag georganiseerd, en natuurlijk hebben we een boel mooie kookspulletjes, dus kom eens langs zou ik zeggen! 

Komende zondag hebben we weer een gezellige dag in de winkel georganiseerd met o.a een goodiebag voor de eerste 25 klanten (bij aankoop van min. €25,-) En daar zit dus ook dit aardigheidje in van mij! 

Maar voordat dit drukke weekend begint heb ik vandaag nog een gezellig dagje met mijn stempelvriendinnetjes! Gaan jullie nog wat leuks doen dit weekend!?

Fijn weekend!
Klaartje

Geen opmerkingen: