dinsdag 10 november 2015

De feestdagen komen eraan!

De feestdagen komen eraan! Dus dat betekent kadootjes!! Wil jij nou ook eens iemand verrassen met wat leuke Stampin' Up! Spulletjes? of misschien doe je je eigen aankopen? Bestel bij mij en ik zorg dat het al leuk ingepakt bij je thuiskomt! Dat maakt het toch weer een beetje extra gemakkelijk in deze toch al drukke tijd!  
Mischien weet je nog niet precies wat je wilt geven? Dan heb ik nu deze leuke winterse kadobonnen met bijpassende enveloppe! Voor bedragen vanaf €7,50 (excl. verzendkosten) komt hij jouw kant op! Rechtstreeks naar de ontvanger sturen kan uiteraard ook. 

Voor de Stampin' Up! Spulletjes zijn dit de komende besteldata:

Maandag 16 november
Zondag 22 november
Dan is het nog op tijd voor Sinterklaas!

29 november
6  december
13 december
Dan is het op tijd voor de Kerst!

Mail je bestelling door naar stempeltje@live.nl of app me even op 06-51750721
Bedenk wel dat ik ook nog werk, dus niet altijd even snel kan reageren. Maar ik reageer uiteraard zo snel mogelijk! 

Bedankt!


Geen opmerkingen: