zondag 3 januari 2016

5 days of.....New Spring Catalog + SAB! 3

5 dagen inspiratie met producten uit de nieuwe Voorjaars en Sale-a-Bration Catalogus! 


De kaart van vandaag heeft eens een andere vorm; rond! Het is wel gewoon een dubbele kaart. Hiervoor gebruikte ik de scalloped Circle die uit de Circle Frames Collectie van de jaarcatalogus. Die leg ik net over de vouwrand van een stuk dubbelgevouwen cardstock en ik draai het door de bigshot. Zo krijg je dus de vorm! De stempels die ik vandaag gebruikt heb komen uit de Sale-a- Bration set 'Sky is the Limit'. Deze set is te 'krijgen' van 5 januari tot 15 februari, daarna niet meer! 

Nadat ik de kaart dus had uitgesneden, pakte ik de grootste ronde die uit de set, en sneed daarmee een stuk Whisper White uit waar ik op kon gaan stempelen! Het vliegtuigje is gestempeld en daarna uitgeknipt en in 3d op de kaart geplakt... 

De kaart van wat dichterbij:


Tot morgen weer! 

Geen opmerkingen: