dinsdag 16 februari 2016

Nieuwe Sale-A-Bration items!!


Zoals al eerder aangegeven zijn er vanaf vandaag een aantal nieuwe Sale-A-Bration items te verdienen!! En het zijn drie hele leuke cadeaus! Klik snel op de folder om naar de digitale versie te gaan! 

Je ziet dan twee leuke en mooie nieuwe stempelsets en een superleuk setje tape! De tape is evt. nog in kleur aan te passen met je inkten, altijd een bijpassende tape dus! Voor alle Sale-A-Bration cadeaus geldt op = op! Dus zit er iets voor je bij? Plaats dan een bestelling van minimaal €60,- en kies je cadeau! Komende zondag gaat er weer een verzamelbestelling de deur uit! Eerder bestellen en thuis hebben kan uiteraard ook! Mail me op stempeltje@live.nl

Ik ben al aan de gang gegaan met de set Pedal Pusher en maakte o.a. dit kaartje...


1 opmerking:

Evy G zei

Wat een leuk kaartje! Ik vind die stempelset echt heel erg leuk. Ik denk dat ik een nieuwe favoriet heb ;-)