dinsdag 14 juni 2016

10 jaar StampingMathilda!


Vandaag dit kaartje gemaakt voor Godelieve van het StampingMathilda blog! Deze maand blogt zij al 10 jaar en post ze nog steeds vrijwel dagelijks een creatief project of ander moois van haar hand. Een hele prestatie, waarvoor ze wel in het zonnetje gezet mag worden! Dus dat wil ik met dit kaartje doen, het alfabet op de achtergrond is ontworpen door Godelieve en het meisje op de stempel... is Godelieve zelf! Leuk hรจ!? Ik kreeg deze stempel ooit eens van haar, en dit was weer een mooie gelegenheid om 'm erbij te pakken, de tekst vond ik ook wel passend... 

Gefeliciteerd met deze mijlpaal Godelieve! We willen nog minstens tien jaar langer genieten! 

5 opmerkingen:

Godelieve zei

Dank je wel Klaartje! Waar is de tijd!! Ik zie hier enkele stempels die ik al bijna vergeten was :) Leuk om weer eens terug te zien. Ik ben verbaasd dat zo veel stempelaars de moeite nemen om iets voor mijn "jubileum" te maken.

Anneke zei

Wow je zette hele mooie stempels in voor deze gelegenheid! Super! Prachtig kaartje!!!

Sarah zei

Heel tof!
Bij mij vandaag ook een bericht ter ere van Godelieve!
Liefs Sarah

Rika zei

super tof kaartje voor dit jubileum,
aan deze stempel had ik ook gedacht, heb dan toch voor "onze" kip gekozen. :)

Scrapmate zei

A lovely card and a beautiful quote.