dinsdag 28 juni 2016

Klaartje's Summer Survival Kit


Met de zomer die we hier momenteel hebben zit er wel wat extra hobby-tijd in! maar je wilt eigenlijk niet al te veel meenemen.... DE oplossing is er nu; Klaartje's Summer Survival Kit!!
Klinkt goed toch!? hihi!
Wat zit erin/erbij?

* Whisper White Notecards & Envelopes 20 stuks
* Hearts & Stars Deco Masks
* Metallic Thread Gold
* Sponge Daubers 5 stuks
* Watercolor Wash Stamp
* Pop of Paradise Stamp set



De prijs van dit pakket is €61,75 Dit is INCLUSIEF

* verzendkosten naar een DHL of POSTNL punt bij jou in de buurt.
* 2 vellen Crumbcake Cardstock A4 + Tutorial voor bewaardoosje
* Speciale Facebookgroep met ideeën (ik voeg regelmatig nieuwe voorbeelden met beschrijving toe) en mogelijkheid ideeën en tips uit te wisselen!

Zelf voeg je ook nog wat toe:

* Zwarte watervaste inkt zoals de SU Basic Black
* Max 3 kleuren inkt
* Zwarte stempelstift + 1 kleur
* Fijnschrijver zwart
* extra Whisper White cardstock zelfde als de kaartjes)
* Ander basismateriaal zoals schaartje, lijm, Dimensionals, Tear & Tape, lineaal, potlood etc. Eventueel bijpassende Washi Tape

Heb je dat niet? dan is het uiteraard bij mij te bestellen!

Komende zondag 3 juli gaat de eerste bestelling voor deze kit weg en open ik de groep op Facebook.

Doe je mee!? Ik zou het erg gezellig vinden!

Voor vragen ben ik uiteraard bereikbaar.
groetjes!

Geen opmerkingen: