zaterdag 19 november 2016

Online Extravaganza!

Stampin' Up! bestellen, komende week verzamelbestellingen op 21 + 28 november! 
Houd mijn blog en Facebook in de gaten!

Komende week heeft Stampin' Up! een wel hele toffe actie; Online Extravaganza! 
Op verschillende producten geven ze alleen komende week j kortingen van 10 tot wel 40%!!! Op de twee maandagen zijn er dan ook zogenaamde Flash Sales! Deze producten zijn alleen die dag in de aanbieding, zolang de voorraad strekt... vandaar dat mijn verzamelbestellingen op die dag gepland zijn... Je kunt je bestelling doorgeven tot 17.00 uur, daarna verzend ik de bestelling zo snel mogelijk! 

Hieronder de aanbiedingen die de hele week gelden... klik op de foto om deze te vergroten! Wil je iets bestellen? geef dan het nummer en de naam aan me door... Dit kan via een mailtje naar info@kaartjevanklaartje.com. Wil je zeker dat je niets mist? bestel dan in mijn online winkeltje: klik! 





Houdt voor de flash sales mijn blog en Facebookpagina beide maandagen in de gaten!! 



Geen opmerkingen: