zondag 26 februari 2017

Extra verzamelbestelling!


Komende dinsdag gaat er een extra verzamelbestelling de deur uit! En omdat het hier in het zuiden nog Carnaval is vier ik een feestje met jullie! Bestel je komende dinsdag voor minimaal €60,- mee, dan krijg je naast het gratis Sale-A-Bration kado, ook nog een tegoedbon van €5,- die je vanaf 1 april in kan leveren op een volgende bestelling bij mij! PLUS deze keer géén verzendkosten van mij, naar jou... Als dat niet (te) gek is!? Geef je bestelling uiterlijk 28 februari 12.00 aan me door! 

Oh ja.... Wanneer je met deze actie mee besteld maak je ook alvast kans op een leuk pakket wat ik in maart verloot! Gewoon.... omdat het kan! Jullie namen gaan als eerste in het potje! 

Mail me je bestelling via info@kaartjevanklaartje.com

Geen opmerkingen: