woensdag 31 mei 2017

5 days of.....New Catalog! 2


Jaaaaa! het werd weer eens de hoogste tijd voor een nieuwe 5 days of..... en geen betere gelegenheid dan de nieuwe catalogus! De komende dagen laat ik jullie een aantal kaarten of andere projecten zien met nieuwe producten uit de catalogus!


*****
Vandaag werkte ik met de stempelset Pieces & Patterns, een veelzijdige set met leuke kleine stempeltjes! Geschikt voor allerlei kaartjes etc.  En wat vind je van het bijpassende Designer Papier! Te leuk toch!? Erg leuk voor je vakantiefoto's straks! Ik maakte er alvast een klein boekje mee, wat zowel als fotoboekje of notitieboekje gebruikt kan worden.... Dat laatste wordt het bij mij: voor mijn creatieve ideeën onderweg...

De grote kaart is de standaardmaat 10,5 x 14,8cm, het dsp erop is een cm kleiner dus 9,5,x 13,8cm, De tekst Hello There gestempeld met Emerald Envy en uitgeknipt. Daarna opgeplakt met Dimensionals... ik had nog wat geprobeerd met een extra strookje papier, maar vond dat toch snel te druk... dus heel eenvoudig gehouden...




Op het kaartje Wild About You ben ik begonnen met de tekst, daar met mijn Stamp-a Majig de dino op gestempeld en ingekleurd... De vlekjes op de achtergrond met Sahara Sand gedaan, wel eerst afgedrukt op een kladje voor een wat lichtere kleur....
Het boekje is 7,5 x 7,5 cm... Een strook papier gesneden van 7,5 x 25cm. Gerild op 5, 12,5 en 20cm. 3 strookjes Whisper White gesneden op 7,5 x 15cm gerild op 7,5 en in elkaar geschoven... Het papier dan even recht afgesneden en in het boekje gezet. Het wordt vast gehouden met een gewoon zwart haar-elastiekje... ik kon mijn lange nietmachine namelijk niet vinden... hahaha! errug! 
Morgen twee posts op mijn blog! 's morgen neem ik deel aan een bloghop, en 's avonds uiteraard weer een post voor mijn 5 days of... 

Tot dan dan!? :-) 

Geen opmerkingen: