zondag 7 mei 2017

Moederdag Gift Box


Het is bijna moederdag! Nog maar een weekje te gaan.... Ik maakte dit kado-doosje met de Gift Bag Punch Board in de kleur Peekaboo Peach. De stippen zette ik met dezelfde kleur inkt en een Sponge Dauber. Daarna ff snel een circeltje eromheen met een fijnschrijver... (gezien bij Jolanda Leenders)
De grote bloem komt uit de Daisy Delight set met bijpassende pons. De anders bloem komt uit de Flower Shop set en ook daar is een pons voor, handig hรจ!? De tekst tenslotte komt uit de Nederlandse set Recht uit het Hart. Ik sloot het doosje af met een magneetje, zodat het kadootje er makkelijk uit te halen is ;-) 

Over Moederdag gesproken.... komende zondag vind je mij met een stand bij de Pannekoekenbakker in plaatsje Zeeland! Kun je een keer een aantal producten in het etc bekijken, voorbeelden zien en door een catalogus bladeren... misschien zie ik je daar? Er zijn meerdere standhouders, dus zeker de moeite waard! 

Geen opmerkingen: