donderdag 1 juni 2017

5 days of..... New Catalog! 3


Jaaaaa! het werd weer eens de hoogste tijd voor een nieuwe 5 days of..... en geen betere gelegenheid dan de nieuwe catalogus! De komende dagen laat ik jullie een aantal kaarten of andereprojecten zien met nieuwe roducten uit de catalogus!
 
Vandaag doe ik mee aan een bloghop! Deze is vanochtend al begonnen, en vind je in mijn vorige post. Daarin werkte ik ook al met deze set...

Dit is de Wood Words Bundle, die bestaat uit een stempelset en dies. Met de dies kan je dus o.a. dit gave kratje maken! Te leuk voor kleine kadootjes! Ik maakte er vandaag een setje kleine kado-kaartjes in... leuk om weg te geven zodat de ontvanger ze weer weg kan geven zeg maar.... haha! 

Morgen is het color friday... weer een extra uitdaging deze week! 

Tot dan!

Geen opmerkingen: