donderdag 27 juli 2017

Acties reminder...



Nog even een kleine herinnering aan de leuke acties die er nu zijn! Zoals het leuke extra pakket wat je ontvangt wanneer je deze maand nog bij mij in mijn team komt! Wordt gezellig demo! Je bent als eerste op de hoogte van nieuwe producten die gaan komen Ên je kunt ze als eerste bestellen! Geen rare regels, lukt het niet? mag je je spullen (uiteraard) houden en geen boete of andere rare dingen! Wanneer je in Juli instapt als nieuwe demo mag je een starterspakket samenstellen t.w.v. €175,- je betaald hier dan slechts €129,- voor PLUS.... in de maand juli krijg je er nog een extra pakket t.w.v. €87,50 bij!! GRATIS!! 

In dit extra pakket zit het volgende:

- 2x D block (stempelblok)
- Grid Paper 
- Schaartje (Paper Snips)
- SNAIL adhesive
- Bone Folder
- STEMPELSET Carols of Christmas

Die laatste ken je misschien niet? klopt! Deze is hartstikke nieuw en dus alleen voor demo's nu al te krijgen! (vanaf 1 augustus te koop voor klanten)

Wil je graag wat meer informatie over het zelf demonstratrice worden? Neem dan even contact met me op via info@kaartjevanklaartje.com

***

Bij iedere €60,- die je in Juli besteed, krijg je een coupon t.w.v. €6,- die je kunt besteden in de maand Augustus! Dat is een korting van €10%, leuk toch!

***


Vergeet ook mijn Coole actie niet! Bestel je deze week nog de Cool Treats stempelset met bijpassende dies, dan krijg je van mij 10% korting op deze bundle en betaal je slechts €59,40 

Omdat de cataloguswaarde €66,- is krijg je er bovendien ook nog eens een Bonus Days Coupon bij t.w.v. €6,- die je volgende maand alweer in kunt leveren bij je bestelling! :-) 2 keer korting dus! 










Komende zondag doe ik er weer een verzamelbestelling uit, eerder bestellen kan natuurlijk ook altijd via mijn webwinkel, of stuur me even een mailtje op info@kaartjevanklaartje.com

Geen opmerkingen: