zondag 9 juli 2017

Zomerswap georganiseerd!

Kort geleden heb ik een swap georganiseerd. Het thema was Zomerse vlaggetjes en dat met producten van Stampin' Up! Wat een leukigheid om al die vlaggetjes eerst thuis te ontvangen en alles te mogen bekijken! Ieder maakte 5 vlaggetjes en kreeg er 5 andere vlaggetjes voor terug. De afmeting moest 10 x 15 cm zijn... 

Voor mijn vlaggetje gebruikte ik een aantal sets:

- 141581 Pop of Paradise
- 142982 Cool Treats
- 145300 Boeket Vol Goede Wensen Bundle
- 141936 Labeler Alphabet



Om alle deelnemers te bedanken kocht ik een aantal van die leuke nostalgische snoepschelpjes.... lekker zomers toch!? En natuurlijk maakte ik er een leuk label bij om ze te vertellen dat ik het heel 'Cool' vond dat ze meededen! Het stuk touw is uiteraard bedoeld om de slinger op te hangen...


En dit is wat iedereen maakte!


Dit was leuk om te doen! Uiteraard heb ik zelf ook een leuke slinger overgehouden :-)


Fijne zondag allemaal!! 

Geen opmerkingen: