dinsdag 5 september 2017

Tuesday Tags 46.

De volgende verzamelbestelling is zondag 17 september
_________________________________________________________________


Deze week een label met de set Pieces & Patterns! Ik gebruikte de kleuren Basic Black, Crumb Cake en Crushed Curry. Ik stempelde eerst het bloemetje diverse keren op de tag, daartussen in stempelde ik de streepjes. Het hartje van de bloemen kleurde ik met Stampin' Write Markers. Uit het Pick a Patterns DSP sneed ik een ovaal met de Stitched Shaped Framelits set. Het beertje stempelde ik en knipte het uit, lichtjes ingekleurd met de aquapainter en Crumb Cake inkt... De tekst op een stukje Crumb Cake Cardstock gestempeld en er een vlaggetje van geknipt. Deze is met een dimensional opgeplakt... 

1 opmerking:

Anne zei

Grappig labeltje, Klaartje!