donderdag 14 december 2017

30 days countdown; 20





Van 4 december 2017 tot 2 januari 2018 tel ik hier op het blog 30 dagen af naar de nieuwe voorjaarscatalogus en de Sale-a-Bration! Tel je met me mee!? Iedere dag een leuk idee met één of meerdere nieuwe producten uit deze nieuwe catalogi! 30 dagen omdat Stampin' Up! 30 jaar bestaat in 2018! 




*****
Nog 22 dagen te gaan...


Vandaag een aantal Sale-a-Bration producten gebruikt! Het kaartje met bijpassende enveloppe is de eerste; Tutti-Frutti Cards & Envelopes. De set bestaat uit 16 kaarten met bijpassende enveloppen, 4 van elks in 4 designs. Ik gebruikte vandaag Pool Party variant, de dots op de achtergrond zijn er al opgeprint, de rest komt van mij! haha! Het 2e SAB product wat ik gebruikte is natuurlijk de panda uit de stempelset Party Pandas! 

Geen opmerkingen: