maandag 12 maart 2018

Mis jij kleur in je leven!?

Oei, een wel heel diepzinnige titel van dit blog hรจ!? Maar ik houd het luchtig en ga het hebben over de inkten van Stampin' Up! Er zijn altijd 10 tijdelijke kleuren in de collectie bij SU en de 5 onderstaande kleuren gaan binnenkort verdwijnen! 


Dus... wil jij deze kleuren nog niet missen? Zorg dan dat je binnenkort de refiller op voorraad hebt! De ervaring leert namelijk dat deze altijd ruim voor de nieuwe catalogus al uitverkocht zijn! Uiteraard kun je de inktkussens nu ook nog bestellen.. Denk ook aan het bijpassende papier en lint! 

In het verleden heeft Stampin' Up! ook met enige regelmaat een aantal inkten uit de 'gewone' inktcollectie vervangen zodat de kleuren mooi aansluiten bij de 'mode'... Dit is inmiddels alweer 5 jaar geleden, dus er zou een kans kunnen zijn dat dat dit jaar gebeurt... Dit weet ik niet zeker, maar wilde het jullie toch alvast meegeven... Zodra ik meer weet houd ik jullie uiteraard op de hoogte hier, op Facebook en via mijn nieuwsbrief!



Geen opmerkingen: