dinsdag 15 januari 2019

Ik ben er nog hoor!

Oepsie! Dit blog is wel ernstig verwaarloosd de laatste maand... sorry! Maar ik ben er weer! Door drukte en wat andere dingen werd er ook niet zoveel gestempeld aan mijn kant, dus weinig tot niets te laten zien... maar ik ben weer lekker aan de slag! Mede door een gezellig stempeldagje afgelopen weekend! Dat kan wonderen doen, haha! 



Het is januari, dus uiteraard is de nieuwe voorjaarscatalogus er en zitten we midden in de Sale-a-Bration! Hebben jullie de catalogi hier in de rechterbalk al zien staan en doorgebladerd? Anders nu snel doen! haha! 


De Sale-a-Bration folder zit weer boordevol leuks waar je uit kan kiezen bij iedere €60,- die je besteed! Achterin vind je twee cadeaus die je kan kiezen wanneer je €120,- besteed... 




Een grote verandering in de nieuwe catalogus is dat er geen stempels meer te koop zijn op hout! Vanaf nu zijn de stempels op Cling of op photopolymeer. De Cling stempels plakken veel beter op je blok dan de 'oude' unmounted stempels... Zo goed zelfs dat je ze er echt voorzichtig af moet halen! Maar het werkt geweldig! 

Hoe verwerk je de stempels wanneer je ze binnenkrijgt: 


En tenslotte nog een klein beetje creativiteit: Ik maakte gisteren snel even deze twinchie tussendoor... 


Een twinchie is een klein (enkel) kaartje van 2x2 Inch. Ik gebruikte de set Bloom by Bloom uit de voorjaarscatalogus... 

Tot snel weer! 



Geen opmerkingen: