dinsdag 29 januari 2019

Productie van een zondag...

Afgelopen zondag had ik een creatief dagje voor mezelf ingepland. Dit was te volgen in mijn insta-stories... volg jij me al op instagram? Je kunt me dar vinden onder Kaartje_van_klaartje

Dit is wat ik zondag maakte:


Het vogeltje en het strookje hout- papier haalde ik uit mijn restjesbakje Verder gebruikte ik de stempelset Flowering Desert...


Het strookje zwart wit papier, het kleurige vierkantje en de kikker kwamen ook uit dat restjes bakje... Deze keer geen kaartje maar een pizzadoosje mee opgeleukt!

En tenslotte maakte ik weer een kaartje....

Voor de grootste cirkel gebruikte ik de Grapefruit Grove Foil Sheet, momenteel gratis bij een bestelling van €60,- En errug leuk! Verder gebruikte ik de Piece of Cake stempelset en de crackle maakte ik met de achtergrondstempel Crackle Paint, (beide voorjaarscatalogus) 

1 opmerking:

alma.heijenk@gmail.com zei

en creatieve en productieve zondag dus. mooi geworden