maandag 2 september 2019

Zomer

Hoihoi! Ik geniet nog even van mijn vakantie... Maar doe ondertussen natuurlijk nog wel wat! haha! Sowieso lekker bezig geweest in mijn hobbykamer, die nog steeds ontploft lijkt, maar het vordert.... langzaam maar gestaag! Zal binnenkort eens wat foto's laten zien...



Natuurlijk geniet ik ook van de vrije tijd, zo ging ik met mijn stempelmaatjes vorige week gezellig op workshop bij Handmade by Annemiek. Het was een hele gezellige dag en we hebben heerlijk gekliederd met inkt, verf en meer! Lekker vieze vingers, haha! 

Het label rechtsonder maakte ik eerder thuis om aan een bosje bloemen voor Annemiek te hangen... 

We sloten de dag af met een etentje, genieten! 






 Daarna ben ik een aantal dagen in Haarlem geweest, wat een mooie stad! 





Afgelopen zaterdag ging ik een dagje naar Amsterdam met wat oud-collega's. En wanneer ik in Amsterdam ben.... hoort een bezoekje aan de Posthumus winkel er natuurlijk bij! Altijd leuk, en er blijft ook altijd iets aan mijn vinger 'kleven'. haha! Ik had ze express nog gewassen van te voren!;-) 










Afgelopen week deed ik ook weer een bestelling bij Stampin' Up! en ik kan het dan nooit laten zelf ook weer wat te bestellen,zo raarrrrr....  Eindelijk waren de Pigment Sprinkles er! Het heeft even geduurd door de douane problemen, maar nu zijn ze er en kreeg ik ze dus ook binnen! Daarnaast bestelde ik uit de herfstcatalogus de bundle Harvest Hellos. De herfstcatalogus gaat komende woensdag live voor jullie!! Dus.... komende zondag doe ik weer een verzamelbestelling... 

Ik hoor het uiteraard graag wanneer ik jullie ergens mee kan helpen! 

Geen opmerkingen: