zondag 10 november 2019

Een top dag!

Zaterdag 9 november was het zover: De Demo-dag georganiseerd door Hélène en Kaylee den Breejen voor collega demonstratrices. Het was een errug gezellige en leuke dag!! 


Een extra leukigheid voor deze dag: De CEO van Stampin' Up! Sara Douglas en haar man Sean konden erbij zijn! Erg tof om hun in het echt te mogen ontmoeten, en een praatje te maken. Ze hadden overal oor voor, ook voor onze kritische opmerkingen en tips, erg fijn!

Samen met Wendy en Miriam op de foto met Sara en Sean... 

Natuurlijk ook even een foto met alleen Sara... 




Uiteraard maakte ik voor deze dag ook wat swaps... uiteraard zeg ik, maar het was toch nog even hard werken binnen een week.... haha! Ik gebruikte de set Capture This en de gave Color Crystals...
Hieronder een kleine foto-samenvatting van de dag... de gemaakte projectjes ga ik nog afmaken en dan laat ik ze nog zien! 


Fijne zondag allemaal! 

Geen opmerkingen: